Vrácení a reklamace
Informace k uplatnění reklamace
Zakoupení zboží jste jakožto spotřebitel povinen prokázat předložením kupního dokladu, případně jiným, dostatečně věrohodným způsobem.
Jakožto spotřebitel nemůžete uplatnit práva z vad, které jste sám způsobil nesprávným užíváním zboží (tj. užíváním k jinému účelu, než je výrobek určen, vystavením zboží nadměrnému zatížení a namáhání) či úmyslným poškozením nebo práva z vad, o kterých jste při koupi věděl. Stejně tak i u vad, pro které jsme s Vámi, jakožto prodávající a spotřebitel, dohodli snížení kupní ceny. Neodpovídáme ani za běžné opotřebení zboží.
Záruční lhůta je 24 měsíců od zakoupení zboží a jeho následného převzetí. Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace. Včasným oznámením vady poté, co se objeví, si můžete zajistit bezproblémové vyřízení reklamace.
PRAKTICKÉ POKYNY:
Pokud se na zboží, zakoupeném v našem e-shopu, vyskytla vada, neváhejte nás nejprve kontaktovat e-mailem či telefonicky. Rádi s Vámi probereme veškeré možné varianty jejího vyřízení a poradíme s dalším postupem.
- Zboží zakoupené v našem e-shopu, u kterého se projevila vada, můžete reklamovat, a to zasláním nejlépe na adresu DEXTRUM Fulfillment, Kirilovova 181, 739 21 Paskov, Česká republika.
- Zboží nám doručte kompletní, včetně všech jeho součástí (tj. včetně všech přídavných popruhů, přívěsku aj.).
- K reklamovanému zboží nebo do emailu info@levande.cz přiložte vyplněný a podepsaný tento „Formulář pro uplatnění reklamace“ s podrobným popisem vady zboží, preferovaným způsobem vyřízení reklamace, Vašimi kontaktními údaji a přiložte kopii dokladu o zakoupení zboží.
- Věnujte prosím pozornost zejména správnému uvedení bankovního účtu, na který Vám budeme vracet peníze v případě, kdy bude reklamace vyřízena formou slevy z kupní ceny či vrácením plné kupní ceny.
- Zásilka s reklamovaným zbožím musí být zabalena odpovídajícím způsobem pro přepravu. Nepřebíráme odpovědnost za škody způsobené přepravou zboží v nevhodném obalu nebo vlivem chybné manipulace se zbožím.
- Projeví-li se vada na zboží v průběhu 1 roku od jeho převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí (viz ust. § 2161 odst. 2 zákona č. 89/2012, občanský zákoník, v platném znění). V takovém případě nám zboží doručte výše zmíněným způsobem a my zajistíme bezodkladnou výměnu zboží za bezvadné či vrácení kupní ceny.
- Lhůta k vyřízení reklamace je nejdéle 30 dní a začíná běžet dnem převzetí zboží prodávajícím. Reklamační řízení se řídí zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
Informace k odstoupení od kupní smlouvy:
- Zboží zakoupené v našem e-shopu můžete bez problémů vrátit, a to zasláním nejlépe na adresu: DEXTRUM Fulfillment, Kirilovova 181, 739 21 Paskov, Česká republika, ve lhůtě 30 dnů ode dne, kdy jste obdrželi zásilku se zbožím.
- Zboží nám zašlete nepoškozené, neopotřebené, kompletní, včetně všech jeho součástí (tj. včetně všech přídavných popruhů, přívěsku, visačky, dust bagu, pokud byl součástí zásilky aj.). Pokud jste k nákupu obdrželi dárek, přiložte jej rovněž ke zboží, které vracíte.
- Ke zboží, které vracíte, nebo do emailu info@levande.cz přiložte vyplněný a podepsaný tento „Formulář pro odstoupení od kupní smlouvy“ a přiložte kopii dokladu o zakoupení zboží.
- Věnujte, prosím, pozornost zejména správnému uvedení bankovního účtu, na který Vám budeme vracet peníze za vrácené zboží.